Telehaku.fi

Palveluhaku

Etsi palvelua/yritystä hakusanalla

Palveluhaulla voit hakea tarvitsemiasi palveluita koko Suomesta. Jos haluat tarkentaa hakua voit valita kunnan ja/tai toimialan

Kuntahaku

Valitse kunta listalta

Kuntahaussa voit selata kuntia ja kunnan valitsemalla voit tutustua valitsemasi kunnan yrityksiin ja palveluntarjoajiin.

Palvelun käyttö

Telehaku-palvelussa voit hakea yrityksiä käyttäen yrityksien hakusanoja, kuntaa, toimialaa tai toimialahakemistoa.
Palvelussa yritystietojen selaaminen on ilmaista.
Voit lisätä palveluun yrityksesi tiedot, josta lisätietoa löydät tästä.
Tietojen tarkastelua päiväkohtaisesti voidaan rajoittaa.

KIRKKONUMMI.telehaku.fi |

Kirkkonummen/Kyrkslätts yritykset, palvelut ja tuotteet

Viherteko Oy

Y-tunnus

Osoite
Masalantie 436
02430 Masala
Puh
Sähköposti
moc.liamgoketrehiv

Toimialat

Esittely

Saammeko olla avuksi?

Palvelemme monipuolisesti viherrakentamisen erilaisissa tehtävissä. Voimme huolehtia tarpeestasi kokonaisuutena tai sitten sen osasta haluamasi mukaisesti.

Pihat, puutarhat, laatoitukset, pihojen ja mökkien rakennelmat ja monet muut hyvän asumisen puitteet toteutuvat avullamme helposti ja laadukkaasti. Käytössämme on herkille ja pienillekin pihoille sopivaa kalustoa, joilla teemme toiveenne mukaisia muutoksia ympäristössänne.

Sadevesiviemärit, saostuskentät, kaapeliojat ym. ovat meidän osaamistamme.

Kysy rohkeasti apuamme myös rakentamisen pohjatöihin. Käytössämme oleva kalusto sopii mm. sokkelitäyttöihin ahtaissakin oloissa.

Kiinteistöjen monenlaiset kunnossapitotehtävät, kuten polttopuuhuollot ja talvisin lumityöt  onnistuvat toimestamme mainiosti.

Kalustomme soveltuu hyvin myös pienimuotoiseen maisemarakentamiseen maastossa, jossa suuria kiviä tai jäykkää savimaata ei ole tarvetta käsitellä.

Henkilökuntamme haluaa tuottaa laadukkaita palveluja asiakkailleen avuliaalla ja kustannustehokkaalla asenteella.

Hakusanat