Telehaku.fi

Palveluhaku

Etsi palvelua/yritystä hakusanalla

Palveluhaulla voit hakea tarvitsemiasi palveluita koko Suomesta. Jos haluat tarkentaa hakua voit valita kunnan ja/tai toimialan

Kuntahaku

Valitse kunta listalta

Kuntahaussa voit selata kuntia ja kunnan valitsemalla voit tutustua valitsemasi kunnan yrityksiin ja palveluntarjoajiin.

Palvelun käyttö

Telehaku-palvelussa voit hakea yrityksiä käyttäen yrityksien hakusanoja, kuntaa, toimialaa tai toimialahakemistoa.
Palvelussa yritystietojen selaaminen on ilmaista.
Voit lisätä palveluun yrityksesi tiedot, josta lisätietoa löydät tästä.
Tietojen tarkastelua päiväkohtaisesti voidaan rajoittaa.

KIRKKONUMMI.telehaku.fi |

Kirkkonummen/Kyrkslätts yritykset, palvelut ja tuotteet

Timbermanni Oy

Y-tunnus
22070683

Osoite
Impivaarantie 10-12 D 11
02880 Veikkola
Puh
Sähköposti
moc.liamginnamrebmit

Toimialat

Esittely

Timbermanni Oy tarjoaa laatoitus ja kirvesmiestyöt Haminassa. Palveluita ovat mm. saunaremontit, keittiöasennukset, parketti ja laminaatti asennukset sekä kattotyöt. Yrityksen kautta saa mm. remontti ja korjaustyöt, lisäeristykset, ulkovuoraukset, laatta- ja tasoitustyöt sekä keittiöt, kylpyhuoneet ja saunat oman maun mukaan.

Palvelut:

• omakotitalorakentaminen
  • vanhojen kohteiden korjaukset
  • huoneistosaneeraukset
  • märkätilasaneeraukset (vesieristyssertifikaatti)

Timbermanni Oy tarjoaa asiakkailleen kaikki rakennusalan työt avaimet käteen periaatteella. Kauttamme saat uudisrakennus-, remontti- ja rakennussaneeraustyöt. Työmme teemme sisä- ja ulkopinnoille, lattiasta kattoon, niin kuivalle kuin märälle puolelle. Kokenut henkilöstömme takaa korkean työjäljen ja aikataulussa pysymisen.

Soita ja kysy lisää monipuolisista palveluistamme!

Hakusanat