Telehaku.fi

Palveluhaku

Etsi palvelua/yritystä hakusanalla

Palveluhaulla voit hakea tarvitsemiasi palveluita koko Suomesta. Jos haluat tarkentaa hakua voit valita kunnan ja/tai toimialan

Kuntahaku

Valitse kunta listalta

Kuntahaussa voit selata kuntia ja kunnan valitsemalla voit tutustua valitsemasi kunnan yrityksiin ja palveluntarjoajiin.

Palvelun käyttö

Telehaku-palvelussa voit hakea yrityksiä käyttäen yrityksien hakusanoja, kuntaa, toimialaa tai toimialahakemistoa.
Palvelussa yritystietojen selaaminen on ilmaista.
Voit lisätä palveluun yrityksesi tiedot, josta lisätietoa löydät tästä.
Tietojen tarkastelua päiväkohtaisesti voidaan rajoittaa.

KIRKKONUMMI.telehaku.fi |

Kirkkonummen/Kyrkslätts yritykset, palvelut ja tuotteet

T:mi Sulon Saneeraus

Y-tunnus

Osoite
Överbyntie 16 B 6
02400 KIRKKONUMMI
Puh

Toimialat

Esittely

Toiminnan kuvaus

Yrityksemme kautta saatte vankalla ammattitaidolla ja alan kokemuksella monipuoliset sähkötyöt niin uudis-, kuin saneeraus kohteisiin. Toimenkuvaamme kuuluvat myös kattavat rakennussaneerausten palvelut, aina aikatauluissa pysyen. Soita ja kysy lisää!

Toiminta-alue

Toimimme pääsääntöisesti Kirkkonummen ja lähiympäristökuntien alueella, muut alueet sopimuksen mukaan.

Muut yhteystiedot

Jan Wilen Puh. 0400-856257 Fax. 09-2966049