Telehaku.fi

Palveluhaku

Etsi palvelua/yritystä hakusanalla

Palveluhaulla voit hakea tarvitsemiasi palveluita koko Suomesta. Jos haluat tarkentaa hakua voit valita kunnan ja/tai toimialan

Kuntahaku

Valitse kunta listalta

Kuntahaussa voit selata kuntia ja kunnan valitsemalla voit tutustua valitsemasi kunnan yrityksiin ja palveluntarjoajiin.

Palvelun käyttö

Telehaku-palvelussa voit hakea yrityksiä käyttäen yrityksien hakusanoja, kuntaa, toimialaa tai toimialahakemistoa.
Palvelussa yritystietojen selaaminen on ilmaista.
Voit lisätä palveluun yrityksesi tiedot, josta lisätietoa löydät tästä.
Tietojen tarkastelua päiväkohtaisesti voidaan rajoittaa.

KIRKKONUMMI.telehaku.fi |

Kirkkonummen/Kyrkslätts yritykset, palvelut ja tuotteet

RKL-JANSSON & BOYS OY

Y-tunnus

Osoite
UPINNIEMENTIE 20
02400 Kirkkonummi
Puh

Toimialat

Esittely

Toiminnan kuvaus Olemme ammattitaitoinen ja velvoitteensa hoitava maalaus- rakennus- ja saneerausalan yritys, jolla on 20 vuoden kokemus alalta.Palveluihimme kuuluu kaikki lumityöt pääkaupunkiseudulla! Asiakkaisiimme kuuluu niin yksityiset, yritykset kuin taloyhtiöt.
Rakennussaneeraus ja remontointi Erikoisosaamistamme on lähinnä home ja lahovauriokorjaustyöt, sekä huoneistoremontit. - Alapohjan kunnostukset - Homevauriot - Lahovauriot - Kosteusvauriot - Huoneistoremontit - Keittiöremontit - Saunaremontit - Kosteidentilojen remontit - Kosteuseristystyöt - Laatoitukset - Tapetoinnit - Kalusteasennukset - Liiketilasaneeraukset - Linjasaneeraukset Teemme myös erilaiset: - Betonityöt - Rakennuspeltityöt - Metallityöt - Teräsrakenteet - Anturat
Maalaustyöt- Maalaustyöt - Sisäkattomaalaukset - Ulkomaalaukset - Julkisivumaalaus - Pohja- ja pintatasoitukset - Maalinpoistot
Maanrakennustyöt- Perustukset - pohjankaivut - salaojat - Jätevesijärjestelmät - pihatyöt - erikoistyöt - rakennusteknilliset työt - Bobcat työtKonekanta:- Bobcat - Bobcat pienoiskaivinkone 2.8 t. + harjalaite - Volvo vaihtolava-auto - Nosturilava - Erikokoisia vaihtolavoja - Perässävedettävä henkilönostin - Pakettiauto - Rakennustelineitä - 5.5 t ympäripyörivä kaivinkone Toimimme pääasiassa Suur-Helsingin alueella, pääkaupunkiseudulla.Soita jakysy lisää!!

Sivuston sisällön käyttö myynti- ja markkinointitarkoituksissa on ehdottomasti kielletty.
Copyright © Telehaku Yritystietokanta | Kaikki oikeudet pidätetään.