Telehaku.fi

Palveluhaku

Etsi palvelua/yritystä hakusanalla

Palveluhaulla voit hakea tarvitsemiasi palveluita koko Suomesta. Jos haluat tarkentaa hakua voit valita kunnan ja/tai toimialan

Kuntahaku

Valitse kunta listalta

Kuntahaussa voit selata kuntia ja kunnan valitsemalla voit tutustua valitsemasi kunnan yrityksiin ja palveluntarjoajiin.

Palvelun käyttö

Telehaku-palvelussa voit hakea yrityksiä käyttäen yrityksien hakusanoja, kuntaa, toimialaa tai toimialahakemistoa.
Palvelussa yritystietojen selaaminen on ilmaista.
Voit lisätä palveluun yrityksesi tiedot, josta lisätietoa löydät tästä.
Tietojen tarkastelua päiväkohtaisesti voidaan rajoittaa.

KIRKKONUMMI.telehaku.fi |

Kirkkonummen/Kyrkslätts yritykset, palvelut ja tuotteet

Jamesa Automation Oy

Y-tunnus
20862695

Osoite
Tinanpellontie 28
02430 MASALA
Puh

Toimialat

Esittely

Toiminnan kuvaus

Tarjoamme suunnittelu-, projektointi-, koulutus- ja konsultointipalveluita erikokoisiin käyttösovellutuksiin teollisuudelle ja yksityisille. Vuosien kokemus haastavissa teollisuusympäristöissä takaa vankan osaamisen automaatio- sähkö- ja taloteknisissä urakoissa. Suunnittelun lisäksi voimme toimia myös projektin valvonnassa, asennuksessa ja tuemme käyttöönottoa. Asiakaskuntamme koostuu erikokoisista kohteista ja yrityksistä ympäri Eurooppaa. Sähkötekniikka Jamesa Automation tarjoaa kattavan valikoiman erilaisia sähkösuunnittelu- ja käyttöönotto palveluita. Olemme erikoistuneet teollisuuden ja erityisesti voimalaitosten sähkösuunnitteluun sekä projektointiin. Mitoitamme mm. moottorilähdöt ja taajuusmuuttajat sekä suunnittelemme niiden kytkennät automaatiojärjestelmiin. Osaamiseemme kuuluvat myös yli 1000V suurjännitekohteet. Suunnittelemme suurjännitemoottoreiden moottorilähdöt, suojaukset ja katkaisijoiden ohjaukset sekä niiden liitynnät automaatiojärjestelmään. Tuemme käyttöönottoa ja testausta. Lisäksi voimme tarjota asiakkaillemme sähkölaitoksen käytön johtajan palveluja (S1 urakointioikeudet). Automaatio Automaatiosuunnittelussa olemme erikoistuneet voimalaitos- ja elintarviketeollisuuden kohteisiin. Hyödynnämme suunnittelussa nykyaikaisia ja moderneja ohjelmia sekä työkaluja. Teemme perussuunnittelun lisäksi mm. instrumentointi- ja automaatiosuunnittelua. Lisäksi hoidamme tarjouskyselymateriaalit ja tarvittaessa tarjouspyynnöt asiakkaidemme toivomusten mukaisesti. Suunnittelemme myös vaativat logiikka- ja säätökaaviot, tuemme käyttöönottoja ja tarjoamme koulutuspalveluita sekä asennusvalvontaa kaiken kokoisiin projekteihin.

Hakua helpottavat sanat

Jamesa Automation, sähkötekniikka, sähkösuunnittelupalvelut, käyttöönottopalvelut, voimalaitosten sähkösuunnittelu, moottorilähtöjen mitoitus, taajuusmuuttajat, kytkennät automaatiojärjestelmiin, yli 1000V suurjännitekohteet , instrumentointi- ja automaa