Telehaku.fi

Palveluhaku

Etsi palvelua/yritystä hakusanalla

Palveluhaulla voit hakea tarvitsemiasi palveluita koko Suomesta. Jos haluat tarkentaa hakua voit valita kunnan ja/tai toimialan

Kuntahaku

Valitse kunta listalta

Kuntahaussa voit selata kuntia ja kunnan valitsemalla voit tutustua valitsemasi kunnan yrityksiin ja palveluntarjoajiin.

Palvelun käyttö

Telehaku-palvelussa voit hakea yrityksiä käyttäen yrityksien hakusanoja, kuntaa, toimialaa tai toimialahakemistoa.
Palvelussa yritystietojen selaaminen on ilmaista.
Voit lisätä palveluun yrityksesi tiedot, josta lisätietoa löydät tästä.
Tietojen tarkastelua päiväkohtaisesti voidaan rajoittaa.

KIRKKONUMMI.telehaku.fi |

Kirkkonummen/Kyrkslätts yritykset, palvelut ja tuotteet

Berg Autopesu

Y-tunnus

Osoite
Hopiahaka 1 R 137
02400 KIRKKONUMMI
Puh

Toimialat

Esittely

Yleiskuvaus
Berg Autopesu on vuoden 2010 syyskuussa toimintansa aloittanut autopesula Kirkkonummella.

Monipuoliseen palvelutarjontaamme kuuluvat niin laadukkaat sisä- kuin ulkopesutkin vahauksia unohtamatta ja oheispalveluina teemme pienimuotoisia huoltotöitä keskittyen kevyen kaluston ajoneuvoihin. Vaikka olemmekin vasta aloittaneet yritystoimintamme, on motivoituneella henkilökunnallamme vuosien kokemus alalta mikä takaa ensiluokkaisen työnjäljen että Sinun tyytyväisyytsi!

Liity Sinäkin tyytyväiseen asiakaskuntaamme ja varaa oma pesu- tai huoltoaikasi jo tänään, palvelemme Teitä mielellämme!

Tuotteet
Autopesula: